úterý 5. února 2013

Leipzig – významné místo


Zpátky ve starém dobrém Lipsku! Bylo to zde, kde má služba začala. Téměř před dvěma lety, den po příchodu Nityanandy Prabhua, oslavovaném v chrámu v Lipsku jsem se připojil ke Kadamba Kánana Svámímu abych mu asistoval při jeho cestování. 

Původní plán byl, že budeme společně cestovat tři měsíce a pak se po Jeho Vysapuje oddělím. Čas proletěl, byla tu Vyasapuja a nejenže mi Maharáj dal zasvěcení, ale řekl mi také, že bych s ním měl zůstat jako jeho asistent. Čas stále letí a uplynuly už téměř dva roky. Můj diář se rozrostl o nekonečné příběhy o této svaté osobě, kterou mnoho z nás nazývá svým duchovním učitelem. Snažil jsem se zapisovat Maharájovy cesty živě na blog a sdílet tak zkušenosti tak, abyste zůstávali informováni, napojeni a inspirovaní. Upřímně doufám, že to vytvořilo ve vašich duchovních životech nějaký cenný vstup a určitě vytvořilo malé posvátné místo pro vás všechny. Nevím proč jsem dostal tuto příležitost cestovat a osobně pomáhat Maharájovi, ale jeden důvod je jistý, díky požehnání mé duchovní rodiny a přátel. Děkuji vám moc za podporu!

Lipsko je pocitově trochu jako domov, nikoliv pouze pro mě, ale také pro Kadamba Kánana Svámího. Zná své místnosti, ve kterých mnohokrát pobýval. Zná své procházky v nedalekém parku, kolem Lipského Govardhanu, podél břehů Východoněmecké Yamuny, cestou na parikramu kolem Radhakundu… Zná kuchyni, ve které dával svým žákům lekce chapati. Tímto způsobem mu Lipsko poskytlo místo pro odpočinek a uvolnění.

Během svého pětidenního pobytu dal maharáj tři večerní lekce. Dvě v chrámu a jednu v bytě Harinama Cintamani Matajis. Všichni oddaní se tam sešli na sladké bhajany a překrásné lekce ke slávě a zábavám Pána Caitanji Maháprabhua a také na chutné prasádam.

V sobotu 2. února ráno, Kadamba Kánana Svámí nastoupil do vlaku a směřoval do jeho příštího místa určení  - Praha, hlavní město České Republiky. Zde byl vřele přivítán svými žáky a příznivci, kteří se sešli k jeho uvítání s harinámem a květinovou girlandou. Brzy napíši zprávu z extatického pobytu v České játře.

Fotografie naleznete zde.

Původní článek od Jananivase prabhua v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat