pátek 18. prosince 2015

Mája je vždy ve střehu

Mája dokáže číst naši mysl, takže přesně ví, co máme rádi. A zná všechny naše slabiny! Ví, kdy máme slabou chvilku, a přesně v tu chvíli... "To co jsem vždycky chtěl... teď je to tady! No, dneska můžu poklesnout a vědomý si Krišny budu zítra!" (zvoní telefon) A kdo to volá? Hádejte! (směje se)
Takto má svůj způsob, svoje triky, aby nás znovu a znovu vytrhávala z našich duchovních činností, jakýmkoli možným způsobem. A ona udeří! Stejně jako Prabhupáda říkal, že v počátcích jeho kázání v roce 1960 v New Yorku dostal infarkt a řekl: "Mája mi zasadila tuhle ránu. Mája viděla, že jsem velmi úspěšný a dala mi smrtící úder. Ale Krišna mě zachránil!"
Jen se podívejte, jak je mája krutá - může rozdávat smrtící rány a podobně takovému čistému oddanému! Jen si představte, co může udělat nám!

Rádhadéš, 26.6.2009

Odkaz na přepis v angličtině zde.

Přeložila Kasturí Manjarí dd

Žádné komentáře:

Okomentovat