pátek 1. března 2013

Vyberte si být šťastní.

Kadamba Kánana Svámí, 30 června 2012, Cape Town, Jižní Afrika

Viděl jsem matematika, Stephana Unwina, který napsal jednu knihu. Byl profesionální konzultant pojišťovacích společností a velké jméno ve světě. Jeho práce byla počítání pravděpodobností. Celý život nedělal nic jiného, než počítání pravděpodobností. A on napsal knihu, ve které spočítal pravděpodobnost existence Boha, a vyšlo to na 69% pro Jeho existenci. Což je vysoké procento, takže na tom něco je.

Dost vědců už nevěří více v evoluci. Byl sepsán manifest, ve kterém ti, kteří podepsali a kteří byli nejlépe informovaní vědci, odmítli evoluci. Takže (koncept) inteligentního designu je populární. Dost lidí věří v inteligentní design. A takto to jde nahoru a dolu, ale nakonec Védy říkají  phalena paricīyate, suď podle výsledku. Každý má svou vlastní realitu, co si myslíte vy?

Jaká je realita člověka, který žije z krádeže aut? A realita toho, kdo žije podle Bhagavad-Gíty? Pokud žijete životem zloděje aut, žijete v úplné úzkosti. Ve vašem životě můžete být v kterýkoliv moment chyceni, nebo zabiti… žijete na okraji smrti! V podstatě vás může kdykoliv někdo dostat a vy to víte a tak jste připraveni, vždy, spíte v noci se svým AK47, jste připraveni.

Ale pokud pracujete jako dobrodinec všech v božské skupině, vidíte vše jako celé božské uspořádání a uctíváte Pána, potom pracujete jako dobrodinec všech, pak můžete být velice mírný a spokojený a cítíte, „jsem ochráněn. Jsem v pohodě…. může se stát cokoliv… dokonce i když mé tělo zemře, duše je vždy ochráněna.“ Pak jste ve šťastném stavu vědomí. Takže suďte podle výsledků. Každý může věřit, čemu chce věřit, ale suďte podle výsledku.

Pokud řeknu, „Jsem pouze chemikálie, Jsem trocha různých chemikálií.“ Pak je to trochu deprimující. Ale nyní, když uvažuji, „Jsem více než jen toto tělo. Jsem věčná duše. Nedělám si starosti.“

Pak se cítím velice dobře, docela uvolněně! Každý životní postoj má určitý výsledek na tu osobu. Takže ten, kdo žije podle vize Bhagavad-Gíty, ve skutečnosti zažívá lepší život – více štěstí, a to považujeme za potvrzení. A pokud je potvrzeno, že to funguje, pak já jdu do toho.

Původní článek v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat