čtvrtek 21. března 2013

Vždy druhá šance

Kadamba Kánana Svámí, 3. února 2013, Lužce, SB 4.19.4

Byl jeden oddaný, který se na čas vzdal duchovních standardů a já jsem přemýšlel co takové osobě říci, aniž bych mu říkal, že musí zpívat Hare Krišna. Samozřejmě to totiž dopadlo na hluché uši. Jeho odpověď byla, že nemá chuť a tak nemůže. A tak jsem celé dny přemýšlel a nakonec jsem řekl, „Podívej, ve tvém životě jsou už jen dvě možnosti. Být buď šťastným oddaným, nebo být nešťastným oddaným. Dokonce, i když nezpíváš, jsi stále oddaný. Ale když nezpíváš, budeš nešťastný oddaný. Takže je lepší zpívat a pak budeš šťastný oddaný.“ A nechal jsem ho s tím aby o tom mohl přemýšlet.

 Měli bychom mít plnou víru, že všechno dobré přijde ze zpívání a z oddané služby. Vše co musíme udělat, znovu a znovu, je obrátit se k oddané službě, znovu a znovu, zpívat Svaté Jméno. Toto zpívání nevyžaduje nic jiného. Může být zpíváno kdekoliv. Můžete zpívat i na nepříznivých místech a nejsou k němu zapotřebí žádné peníze. Dokonce i když jste ztratili hlas, můžete šeptat.

Čas běží a život je velice krátký. Musíme ho využít, protože skrze toto zpívání, pokud jsme upřímní, můžeme jít zpátky k Bohu v tomto životě. Dokonce, i když jsme udělali v minulosti nějaké chyby, pokud se napravíme a znovu se zapojíme do oddané služby, jsme okamžitě správně umístěni. Okamžitě jsme připraveni pro návrat zpátky k Bohu. Takto musíme být velmi optimističtí a přesvědčení, že přijde úspěch. Vše co musíme udělat, je zpívat Hare Krišna a sloužit sankírtanovému hnutí.

Původní článek v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat