sobota 1. listopadu 2014

"Jsem snílek"


Jsem starší než vy všichni, takže mám ve své hlavě nějaké staré písničky. John Lennon je pořád v mé hlavě: "Můžeš říct, že jsem snílek, ale já nejsem jediný!" To je fakt.

V tomto světě potřebujeme sny. Potřebujeme lidi, kteří jsou idealisté a říkají: "Uděláme něco jiného! Stejně to zkusíme, navzdory systému!"

Takže nalezněte nápaditý způsob, namísto pouhého začlenění se. Je to docela deprimující, když pouze jdete do té mezery, která na vás dříve či později čeká, a která je váš život, a přesně víte, co budete dělat, až vám bude padesát tři. Vzrušující?

Tak buďte odvážní! Mějte kuráž a zkuste něco s trochou ideálu. Na tomto světě potřebujeme lidi, kteří mají sen. Takové lidi, kteří pohnou srdci ostatních. Lidi, kteří žijí pro sen - takové lidi si pamatujeme!

Přednáška, 17. září 2014, Kapské Město, JAR

Původní text v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat