středa 26. listopadu 2014

Austrálie, říjen 2014

Zpráva Kadamby Kánany Svámího

Dnes odpoledne (19. října) jsem odjel z Austrálie. Byla to pěkná výprava s tolika různými programy. Nejdříve jsme si to namířili na sever na domácí program v Burleigh Heads. Je zde kavárna a většina oddaných, kteří jsou tam zapojeni, přišla na program. Bylo to pěkné, všichni byli mladí a nadšení. Pak jsme měli kírtan program v Novém Govardhanu. Můj pobyt zde byl příliš krátký - pouhé dva dny, ale bylo to pěkné a poklidné, v příjemném pokoji. Oddaní byli z programů nadšení, bylo zde hodně kírtanu. Dobře jsme se bavili. Je tam WWOOFer (World Wide Opportunities on Organic Farms, česky "Celosvětové příležitosti na ekologických farmách") vesnice, kde vždy na nějakou dobu pobývá asi 40 dobrovolných pracovníků z celého světa. Dělal jsem s nimi program a byla to zábava.

Potom jsme se další ráno vrátili do Sydney na program na lodi. Mám rád lodě a vodu a kírtan, takže to byla vítězná kombinace! Chystáme se podniknout to znovu.

Udělal jsem celou škálu programů po celé Austrálii - Sydney, Gold Coast, Murwillumbah, Melbourne, Canberra - programy na univerzitách, domácí programy, programy v sálech, indické programy, západní programy, meditativní programy a programy jógy. Můj pobyt v Melbourne byl velice dynamický.

Dnes ráno jsme měli program v Govinda Valley a posluchači byli australští přední učitelé jógy - velmi pěkné, vysoce postavení lidé, kteří jsou vážní ohledně kvality dobra. Bylo hezké je potkat a sdílet něco o bhakti józe. Emmanual, flétnista, přinesl všechny ty malé bicí nástroje a zvonky a vytvořil ohromný hudební efekt. Vzbudilo to pěknou atmosféru.


Nyní jsem na cestě do Tirupati, kde budu pár dní kvůli meetingům ohledně Mayapuru. Potom Govardhana Puja ve Vrindávanu a taky malá parikrama a zpívání pro Božstva.

Ok, čas nasednout do dalšího letadla!

Původní text v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat