úterý 13. října 2015

Větší, než si dovedete představit!

Vědomí Krišny je pro idealisty. Dokonalost je možná. Není nutné se spokojit s něčím menším, než je váš sen, protože to, co můžete získat z duchovní úrovně, je větší, než váš sen. Víte, jak je to v hmotném světě - máte sen, a pak dostanete o něco méně. Vždycky o trochu míň! Víte, co tím myslím..!

Ale v duchovním životě o něčem sníte, a to, co potom získáte, je větší, než si dokážete představit! Dhruva Mahárádž je toho důkazem. "Modlil jsem se o kousky rozbitého skla a dostal jsem diamanty! Přistoupil jsem k Tobě, můj Pane, kvůli království většímu než měl můj otec, ale Ty jsi mi dal Svůj osobní daršan a převýšil jsi všechny mé touhy. Bylo to víc, než jsem si dovedl představit," řekl Dhruva Mahárádž.

Takže tímto způsobem duchovní realita převyšuje naše sny. Takový má být duchovní život - život založený na dychtivosti, kdy jsme v každém okamžiku naživu! Je to vzrušující! Je to slibné! Děláme průlom! A když jsme naživu, začínají se dít zázraky! Lidé na nás začínají reagovat. Najednou se dveře otevřou. Takhle to je, když jsme naživu.

Přednáška, Jhulan Yatra, 26. srpna 2015, Stockholm, Švédsko

Původní text v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat