pátek 20. března 2015

Horlivost pomoci

Jednou na programu v Johannesburgu, když jsem vystupoval z auta, byli oddaní velmi horliví pomoct mi ven z auta, a někdo byl také velice horlivý zavírat dveře... Jenže má ruka byla pořád uvnitř a zůstala v nich chycená - čtyři prsty chycené ve dveřích!

Nevím, co bylo horší - jestli bolest ruky chycené mezi dveřmi, anebo bolest v mé mysli, mysleje na to, že čtyři prsty jsou pryč a já odteď budu muset projít životem bez čtyř prstů své ruky!

No, a zároveň jsem zvolal: "Otevřete ty dveře!!!" Což tedy udělali, a když byla má ruka venku, vše bylo plně v pořádku! Najednou jsem si uvědomil: "Všechna sláva automobilovým konstruktérům!" Jaká prozíravost! Oni s tím počítali a dali tam gumový pásek! Věřte tomu nebo ne, ale dokonce jsem ten večer hrál na harmonium, i když trošku pomaleji než obvykle...

Přednáška, 5. dubna 2009, Durban, JAR

Původní text v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat