čtvrtek 9. dubna 2015

Je Bůh daleko?

Na světě je mnoho lidí, kteří se drží nějakého náboženství a uctívají Boha! Hovoří o důvěrnosti a o sbližování se. Jednou jsem si připravoval seminář na téma modlení, takže jsem hledal různé věci o modlitbě. Podíval jsem se na internet, jestli tam nenajdu něco obecného, a našel jsem citát jednoho křesťanského kněze, který říkal: "Kdykoli se modlím, zjišťuji, jak jsem od Boha daleko..."

Když jsem to četl, přemýšlel jsem, že my to takto nemáme! Kdykoli se modlíme, cítíme se Krišnovi velice blízko! Nikdo z nás, i když nejsme příliš velcí oddaní a i když nemáme moc lásky ke Krišnovi, se od Něj necítíme moc daleko. Krišna je tady! Když tančíme před Pánem, víme, že je přímo tady. V tomto vědomí Krišny je to tedy okamžitě velmi důvěrné! Velice blízký vztah s Krišnou!

Přednáška na Ratha Játře, 5. dubna 2010, Durban, JAR

Původní text v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat