pondělí 12. září 2022

Revoluce vědomí


V úvodu ke Śrīmad-Bhāgavatamu Śrīla Prabhupāda cituje velmi slavný verš:

 
tad-vāg-visargo janatāgha-viplavo 

yasmin prati-ślokam abaddhavaty api

nāmāny anantasya yaśo ’ṅkitāni yat 

śṛṇvanti gāyanti gṛṇanti sādhavaḥ 

(Śrīmad-Bhāgavatam 1.5.11)
 

Znamená to, že všude tam, kde jsou oddaní, kteří zpívají jména Boha, může přijít revoluce ve špatně nasměrované a pomýlené civilizace. Jinými slovy, toto zpívání může všechno změnit!
Můžeme vidět, že v minulosti byli lidé velmi zaměřeni na Boha. Po celém světě bylo postaveno mnoho chrámů, kostelů a slavných mešit. V moderní době se z lidí stali ateisté. Výsledkem je, že je ve světě tolik neklidu, tolik úzkosti, šílenství, agrese a neštěstí. Ale jednoduše uctíváním Nejvyššího Pána se to vše změní.
Není však nutné, abychom stavěli velké chrámy a velké náboženské památníky. Vše, co je potřeba, je uctívat Nejvyššího Pána a tím nejlepším způsobem, jak toho dosáhnout, je zpívání Jeho svatého jména. Proto když se shromáždíme a zpíváme, má to velký význam pro celý svět, žehnáme mu a vytváříme revoluci v našich srdcích a v našem vědomí.

 

(Kadamba Kánana Svámí, z knihy Kīrtanīyaḥ Sadā Hariḥ)

1 komentář:

  1. Jste žena, která hledá plod lůna, chcete slyšet hlasy dětí ve svém domě, ale nemůžete otěhotnět, už se nemusíte bát, protože doktor Ajayi vám pomůže mít vlastní dítě, čelil jsem podobná situace, kdy muž vypovídá o tom, jak mu velký kouzelník Dr Ajayi pomohl dostat jeho milovanou ženu zpět domů po 9 měsících odloučení, oslovím Dr. Ajayiho vysvětlil můj stav, řekl mi, abych už neplakal a připravil bylinku drink pro mě, který jsem si vzala a za tři měsíce jsem byla těhotná s dvojčaty, teď jsem hrdá matka. kontaktujte doktora Ajayiho kouzelníka v jakékoli životní situaci, je to dobrý člověk. Viber nebo WhatsApp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    OdpovědětVymazat