neděle 16. srpna 2015

Zpívej a buď šťastný

Kadamba Kánana Svámí, 6. dubna 2015, Durban, JAR, Ratha Yatra lekce: Tajemství duchovního pokroku

Je řečeno, že duchovní mistr je vlice potěšen, když oddaní zpívají svaté jméno a hrají k tomu na hudební nástroje. Hra na hudební nástroje je naší tradicí, ale není to o tom být hudebníkem. Někteří z nás mohou být více hudebně nadaní než ostatní, to je pravda. Ale každý člen sankírtanového hnutí by se měl naučit trochu jak hrát na hudební nástroj, trochu rytmu a jednoduše zpívat Hare Krišna. Když takto zpíváme, nezáleží na jakou melodii, je to velice pozitivní a zároveň je to velice jednoduchá věc co můžeme udělat. Pokud chcete znát jedno z mých tajemství, tak to je právě toto! Není to o tom, že bych byl velikým hudebníkem, ve skutečnosti jsem velice špatným hráčem na harmonium ve srovnání s některými jinými. Jiní jsou v tom daleko lepší než já, ale já rád zpívám a realizoval jsem, že zpívání mi dává pozitivní energii. A to jsou inspirující věci, které musíme hledat!


Původní článek v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat