středa 18. června 2014

Jestliže si přeješ, abych tančil, tak ať tančím, ať tančím!

Kadamba Kánana Svámí, 15. dubna 2014, Hanuman lekce


Prabhupáda napsal báseň Markine Bhagavata Dharma. Báseň, kde napsal: Ó můj Pane, jsem jen kāṣṭhera puttali, dřevěná hračka. A nyní nācāo nācāo ámi āmāre nācāte, nyní mě nech tančit, nech mě tančit, nech mě tančit. A Prabhupádův tanec bylo samozřejmě to, že byl nástrojem v rukou Krišny. A pak další věc, která se stala, byla to, že ta loutka se najednou stala loutkářem. A Prabhupáda svými pohyby rozhýbal tolik dalších ve svých rukou. A to jen díky Jeho odevzdání se. Díky Jeho odhodlání, dokonce i osoby, které ani nevěděly o Krišnovi, přijmuly Krišnu jako nejvyššího Pána a daly mu svůj život. Díky tomu, že představil důkazy z písem. Díky logice. Díky obměkčení jejich srdcí pomocí prasádam a kírtanu. Takto Prabhupáda dobyl tolik lidí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat