pondělí 21. prosince 2020

Zaručená cesta

Když přijímáme zasvěcení, jsou předávána tak mocná požehnání, že je naše cesta zpátky do duchovního světa prakticky jistá. Prostě děláme to nejlepší, co můžeme, ať už je to cokoli, tak dobře jak jen můžeme. Následujeme to v našem životě a potom to dozajista skončí úspěchem. Je to proto velice radostná událost. Je to také vážná záležitost. Jedna otázka, na kterou se můžeme zeptat, je, jak člověk může přijmout sliby na celý svůj život? Jak můžeme vědět, co bude za deset let? Může to být velmi odlišné. Jak můžeme skutečně dát slib na celý život? Slibujeme na celý život a modlíme se ke Krišnovi, aby nám tak či onak pomohl rozvinout lásku k Němu. Modlíme se ke všem vaišnavůn, aby to umožnili. Jen tehdyse to může stát. Ačkoli slibujeme na celý život, je to jako když šplháme na horu a chceme se dostat na vrchol. Máme představu o cestě, kterou se vydáme, ale zatímco šplháme, soustředíme se na to, co je před námi. Takto se soustředíme na současnost, ačkoli se snažíme vydržet po celý život. Děláme to tak, že náš duchovní život učiníme úspěšným dnes. Dnes investujeme do našeho duchovního života a děláme tu nejlepší oběť pro Krišnu. A takto si uděláme plán na zpívání šestnácti kol a jdeme kupředu. 

Zasvěcení je počátek dlouhé cesty směrem k duchovnímu světu. Ale je možné ji zakončit úspěchem v tomto životě. To je naše touha. Naší touhou je tak či onak naplnit tuto touhu v tomto životě, ne díky naší dokonalé sádhaně, ne že budeme nejlepší oddaní, pravděpodobně nebudeme. Jak čas plyne, uvědomujeme si, že jsme možná jen průměrní, přinejlepším. Ale časem si uvědomíme, že milost vaišnavů je velice mocná, tak se té milosti držíme. Tato milost nás přivede domů.

 

(Kadamba Kanana Swami, 1 August 2020, Radhadesh, Belgium, Initiation Ceremony Lecture)

 

Odkaz na přepis v angličtině je zde.

 

4 komentáře:

  1. Jste tady a potřebujete pomoc Zachraňte svůj vztah a získejte zpět svého bývalého milence! kontakt: drogalad02@gmail.com je určitě jedním z nejlepších kouzelníků online a jeho výsledkem je 100% záruka.
    Po 10 letech manželství jsme byli s manželem v jedné nebo druhé hádce, dokud mě nakonec neopustil a odstěhoval se k jiné ženě. Cítil jsem, že můj život skončil a moje děti si myslely, že už svého otce nikdy neuvidí. Snažila jsem se být silná jen pro děti, ale nedokázala jsem ovládat bolesti, které trápí mé srdce, mé srdce bylo plné bolestí a bolestí, protože jsem byla opravdu zamilovaná do svého manžela. Každý den a noc na něj myslím a vždy si přeji, aby se ke mně vrátil, byl jsem opravdu naštvaný a potřeboval jsem pomoc, tak jsem hledal pomoc online a narazil jsem na web, který navrhl, že Dr.Ogala může pomoci dostat se zpět rychle. Cítil jsem tedy, že bych ho měl zkusit. Kontaktoval jsem ho a on mi řekl, co mám dělat, a udělal jsem to, pak pro mě udělal kouzlo lásky. O 21 hodin později mi můj manžel opravdu zavolal a řekl mi, že mu tolik chybí mi a dětem, tak úžasný !! Tak se toho dne vrátil se spoustou lásky a radosti a omluvil se za svou chybu a za bolest, kterou způsobil mně i dětem. Pak od toho dne bylo naše manželství nyní silnější než před tím. Všechno díky Dr. Ogale je tak mocný a rozhodl jsem se podělit se o svůj příběh tady na internetu, že Dr.Ogala je skutečný a mocný, za kterého se budu vždy modlit žít dlouho, aby pomohl svým dětem v době potíží, pokud jste tady a potřebujete svého Ex zpět nebo svého manžela, obraťte se nyní na toto mocné sesilatelství kouzel. Tady je jeho kontakt WhatsApp: +2347049668119, e-mail: drodalad02@gmail.com, už neplač

    OdpovědětVymazat
  2. Četl jsem několik svědectví o sesilateli kouzel lásky od Dr. Isikola o tom, jak pomohl mnoha lidem přivést zpět své bývalé milence do 48 hodin. S pozdravem jsem se rozhodl ho kontaktovat, protože miluji svého přítele a jsme několik měsíců od sebe. Opravdu mi tolik chyběl, zkusil jsem všechny ostatní způsoby, jak ho získat zpět, ale nemohl. Kontaktoval jsem doktora Isikola a ten mi řekl, že můj bývalý se ke mně v příštích 48 hodinách vrátí, doktor Isikolo ho propustil, aby věděl, jak moc ho miluji a chci. A otevřel oči, aby si představil, kolik toho spolu sdílíme. Můj bývalý je nyní znovu ke mně. Když právě píšu toto svědectví, všechno proto, že jsem věřil doktoru Isikolovi a ten mi geniálně pomohl se svými schopnostmi. obnovil lásku a spojení mezi námi. Všechno děkuji dr. Isikolovi za nadměrnou práci, kterou pro mě udělal tím, že mi pomohl vrátit se k mému bývalému příteli. Chtěl bych upustit e-mailovou adresu Dr. Isikolo a doufám, že uvidíte toto svědectví a kontaktovat ho, pokud máte milence, kterého opravdu chcete tak špatně, Jeho e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Můžete ho také WhatsApp na +2348133261196.

    OdpovědětVymazat
  3. MILUJTE KOUZLA, KTERÁ PERFEKTNĚ FUNGUJÍ A ZŮSTÁVÁ NAVŽDY.
    Sdílím toto svědectví partnerům, kteří trpí ve svých vztazích, protože existuje trvalé řešení. Můj manžel mě a naše 2 děti nechal 2 roky pro jinou ženu. Snažil jsem se být silný jen pro své děti, ale nemohl jsem ovládat bolesti, které trápily mé srdce. Byl jsem zraněný a zmatený. Potřeboval jsem pomoc, a tak jsem provedl průzkum na internetu a narazil jsem na web, kde jsem viděl, že DR ISIKOLO, kouzelník, může pomoci získat milence zpět. Kontaktoval jsem ho a on pro mě udělal zvláštní modlitbu a kouzla. K mému překvapení se můj manžel po 2 dnech vrátil domů. Tak jsme se zase dali dohromady a v rodině bylo hodně lásky, radosti a klidu. Můžete také kontaktovat DR ISIKOLO, mocného sesilatele kouzel, na jeho kontaktu isikolosolutionhome@gmail.com Můžete ho také Whatsapp kontaktovat na +2348133261196.

    OdpovědětVymazat
  4. Co bych udělal, abych dostal svého manžela zpět, když ne za pomoci DR ISIKOLA. Byla jsem úplně zmatená, když se se mnou manžel rozvedl a řekl, že je ze mě unavený. Můj život bez něj nebyl nic a snažil jsem se udělat vše pro to, aby zrušil rozvod, ale řekl, že se rozhodl a šli jsme každý svou cestou. Plakala jsem v šoku, studu a bolesti, když můj přítel při hledání pomoci a bylo mi řečeno, abych se spojil s DR ISIKOLO o pomoc od mé kolegyně, když slyšela, co prožívám, a rychle jsem kontaktoval DR ISIKOLO a vysvětlil mi všechno pro něj a on mi řekl, že můj manžel se ke mně vrátí a bude mě prosit, abych ho přijal zpět do 48 hodin. o dva dny později to byl velký šok, když se výsledek projevil a můj manžel si pro mě přišel spolu s mámou za nekonečné omluvy. Pro více dotazů, jak se spojit s DR ISIKOLO, pošlete e -mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo ho WhatsApp na +2348133261196

    OdpovědětVymazat