sobota 12. prosince 2020

Krišna si stále užívá

Krišna je nejvyšší poživatel. Neexistuje chvilka, kdy by si neužíval. Nikdy netrpí - to je Jeho věčná činnost. To je také činnost Jeho věčných společníků. Teď to v dnešní době vypadá úplně nepředstavitelně - neustále si užívat. To je neuvěřitelná myšlenka - jak si můžete stále jen užívat? Mohli bychom si myslet, že mezi tím budou přestávky, ale ne pro Krišnu. Krišna si užívá i během těch přestávek! To je povaha duchovního světa - vše je plné požitku. Vše je extatické, mimo naši představivost! Kdykoli něco zažíváme, ten zážitek se stále expanduje, více a více. Tímto způsobem se živá bytost stává úplně přemoženou, přemoženou transcendentální láskou a přemoženou připoutaností ke Krišnovi. Stejně jako Šríla Prabhupáda říkal, že jeho role je zvětšit naši připoutanost ke Krišnovi, tak Krišna zvětšuje naši připoutanost k Němu. 

 

(Kadamba Kánana Svámí, Vrindávan parikrama 2019, Šrí Šrí Rádha Madan-Mohan mandir)


Odkaz na přepis v angličtině je zde.

1 komentář:

  1. Jste tady a potřebujete pomoc Zachraňte svůj vztah a získejte zpět svého bývalého milence! kontakt: drogalad02@gmail.com je určitě jedním z nejlepších kouzelníků online a jeho výsledkem je 100% záruka.
    Po 10 letech manželství jsme byli s manželem v jedné nebo druhé hádce, dokud mě nakonec neopustil a odstěhoval se k jiné ženě. Cítil jsem, že můj život skončil a moje děti si myslely, že už svého otce nikdy neuvidí. Snažila jsem se být silná jen pro děti, ale nedokázala jsem ovládat bolesti, které trápí mé srdce, mé srdce bylo plné bolestí a bolestí, protože jsem byla opravdu zamilovaná do svého manžela. Každý den a noc na něj myslím a vždy si přeji, aby se ke mně vrátil, byl jsem opravdu naštvaný a potřeboval jsem pomoc, tak jsem hledal pomoc online a narazil jsem na web, který navrhl, že Dr.Ogala může pomoci dostat se zpět rychle. Cítil jsem tedy, že bych ho měl zkusit. Kontaktoval jsem ho a on mi řekl, co mám dělat, a udělal jsem to, pak pro mě udělal kouzlo lásky. O 21 hodin později mi můj manžel opravdu zavolal a řekl mi, že mu tolik chybí mi a dětem, tak úžasný !! Tak se toho dne vrátil se spoustou lásky a radosti a omluvil se za svou chybu a za bolest, kterou způsobil mně i dětem. Pak od toho dne bylo naše manželství nyní silnější než před tím. Všechno díky Dr. Ogale je tak mocný a rozhodl jsem se podělit se o svůj příběh tady na internetu, že Dr.Ogala je skutečný a mocný, za kterého se budu vždy modlit žít dlouho, aby pomohl svým dětem v době potíží, pokud jste tady a potřebujete svého Ex zpět nebo svého manžela, obraťte se nyní na toto mocné sesilatelství kouzel. Tady je jeho kontakt WhatsApp: +2347049668119, e-mail: drodalad02@gmail.com, už neplač

    OdpovědětVymazat