středa 2. října 2013

Trocha lásky pomůže


radha-govinda-maharajaKdyž jsem byl chrámovým prezidentem, v chrámu přebýval sannjásí jménem Rádha Góvinda Maharádž. Každé ráno okolo šesté hodiny přicházel do mého pokoje, zaklepal na dveře a okamžitě se vrhnul na zem a složil své poklony. Já jsem byl grihasta, víte co, bylo to jako "Prosím, Maharádži, co to děláš?" A on pak prostě odešel. Další ráno to samé. Takže po několika dnech jsem v jednom bodě řekl: "Maharádži, prosím, nech toho. To je příliš!" A on potom řekl: "Ne, to je moje povinnost, konec konců jsi náš otec!"
Tak tím mě doopravdy dostal. Nikdy jsem o sobě nepřemýšlel jako o jeho otci nebo o otci všech v chrámu. Dobře, jsem chrámový prezident, mám to tady na starosti a jsem manažer, ale být otec! Něco to se mnou udělalo. Jasně mi to sdělil. Začal jsem trochu měnit svůj postoj...abych se stal otcem každého. Takže trocha lásky je užitečná!

25.července 2013, Durban, JAR, ŠB 1.3.6

Přepis v angličtině je zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat