pondělí 21. února 2022

Co je uvnitř

Chceme jet do Vrindávanu, chceme mít možnost letět do Vrindávanu, ale mezitím pojďme vytvořit duchovní svět tady, protože tady se to ve skutečnosti děje. Je těžké dělat vše jen v nitru, pokud vědomí Krišny musí být celé jen uvnitř naší hlavy a našeho srdce, je to velmi obtížné. Proto ho musíme udělat kolem nás. Všichni znáte můj příběh, ve Vrindávanu jsem měl svůj pokoj, s mými knihami a vším...
a potom jsem byl postřelen, odvezli mě do nemocnice a protože v Indii policie zapečetí pokoje, přijde dovnitř a všechno ukradne, tak se oddaní rozhodli můj pokoj vyprázdnit než přijde policie a vše dali na bezpečné místo. Dali vše na různá bezpečná místa, a já nevěděl, kde ta místa jsou. Oddaní se o mé věci starali, ale nikdo nevěděl kde. Když jsem se uzdravil, moje oblečení bylo fuč. Něco mi přivezli, z nemocnice jsem odešel bos, v lednu, všechno zmizelo. 
Byla to zajímavá zkušenost, protože celý můj vnější Krišna vědomý svět byl pryč, během jednoho okamžiku, vše co jsem měl! Knihy, moje sbírka, obrázky, moje všechno prostě zmizelo. Bylo zajímavé uvědomit si, nakolik ve skutečnosti závisíme na vnějších věcech. V takové situaci, když ležíte v nemocnici na jednotce intenzivní péče, pak si musíte vystačit s vědomím Krišny, které máte uvnitř. 


Kadamba Kánana Svámí, 7.ledna 2022, páteční Zoom


Žádné komentáře:

Okomentovat