čtvrtek 20. prosince 2018

Krišna se stará


Je jeden příběh popisující muže, kterého přejelo vozidlo - byl to malý autobus, ve kterém sedělo 25 lidí a ten náraz mu odsekl hlavu! Takové věci se dějí karmicky. V jeho minulém životě byl králem, který popravil 25 nevinných lidí a nyní ho ti stejní lidé dostali! Karma vytváří takové situace.

Teď nás opustila tato rodina. Samozřejmě tato rodina oddaných měla velmi příznivý den, jelikož se všichni zapojili v Ratha-játře a řidič byl pudžárím Pána Džagannátha na voze. Takže celý den viděl oči Pána Džagannátha. Když jel domů a sjel z dálnice na výjezdu, někdo se přiřítil z protisměru. A já si myslím, že když na něj mířila ta světla, a zářila mu do očí, musely to být velké kulaté oči Pána Džagannátha! Já si to myslím, je to dost možné, protože dělali pravidelně v chrámu spoustu služby. Proto mohli odjet do duchovního světa. Nemůžeme vždy vidět, co se děje.

Mám jednoho žáka z Jižní Afriky, který žije ve Vrindávanu. Jeho otec zemřel na rakovinu a potom o jeden nebo dva dny později měl jeden z pudžárích v ášramu sen. V tom snu přijel muž na volském povozu do Krišna Balarám mandiru, vešel do brahmačarí ášramu, probudil spícího pudžárího - on stále spal, ale v tom snu se probudil - a řekl mu, "Řekni téhle osobě, že jsem v pořádku."  A potom odešel. Pudžárí viděl, jak odešel, nasedl na volský povoz a odjel branou pryč.
Ten pudžárí ho neznal, ale jelikož mu ten "Právě jsem měl sen a byl v něm tvůj otec." A popsal, jak vypadal, a ten oddaný řekl, "To je můj otec!" A jen se smál.
muž řekl jméno, pudžárí za tím oddaným šel a a řekl,

Takže někdy dostanete takové zprávy o těchto věcech. Krišna se stará - to je jasná známka - Krišna se o ně stará, takže už je má na svém volském povozu ve Vrindávanu. Žádný problém, vše je v pořádku.

(Kadamba Kánana Svámí, 31.prosince 2012, Kapské Město, JAR, ŠB 8.7.4)





 

Žádné komentáře:

Okomentovat