pondělí 24. září 2012

Přidal jsem se k Prabhupádovi!



Nepřišel jsem do vědomí Krišny, abych se stal členem klubu. Ve skutečnosti nemám rád kluby. Někdy se mě oddaní ptají: „Kdy ses přidal k ISKCONu?“ Moje odpověď je: „Nikdy jsem se nepřidal k ISKCONu, přidal jsem se k Prabhupádovi!“ A pro Prabhupádu dělám službu v ISKCONu. To byla celou tu dobu má inspirace. Když čteme knihy Šríly Prabhupády, mluví se tam jen o jedné jediné věci – čisté oddané službě! Milostí Šríly Prabhupády jsem došel k pochopení, že skutečným smyslem posvátného prostoru je čistá oddaná služba. Myslím že každý, každá lidská bytost v tomto světě, potřebuje nějaký posvátný prostor, něco co chová ve veliké úctě. To odlišuje lidi od zvířat. Pokud nemáte žádný svatý prostor, pak jste zvíře. A samozřejmě Šríla Prabhupáda o tom mnohokrát hovořil. Jeho milostí jsem získal ponětí, o čem by tento posvátný prostor měl být – o čisté oddané službě! A všechno ostatní musí pryč. Není to vpuštěno dovnitř.

Letní tábor Fruska Gouranga, Srbsko 2010, seminář o Posvátném prostoru

Žádné komentáře:

Okomentovat