sobota 14. listopadu 2009

Přemítání o japě

Jeho Svátost Kadamba Kánana Svámí:

Měsíc Kártik je za námi. Snažil jsem se v tomto měsíci zpívat speciální počet kol navíc. První týden šlo zpívání dobře a myslel jsem si, že jsem na cestě ke Krišnovi a nechci mu nabízet během zpívání žádné frustrace z materiálního světa. Tak jsem se během zpívání odpoutal od všech starostí náležejících k tomuto světu a snažil jsem se Krišnovi nabídnout mou oběť hezky a čistě. Potom přišlo období potíží. Bylo tolik jiných věcí na práci, jako cestování, různá setkání a kazatelské programy a nakonec jsem byl několik dní nemocen se ztuhlým ramenem, což bylo velice bolestivé. Během tohoto času bylo zpívání velkým bojem. Vzal jsem to tak, že Krišna chce vidět moje odhodlání. Na konci měsíce jsem dokončil stanovený počet kol. Tak jako chtěla matka Jašóda chytit a svázat Krišnu, ale moje lano je stále o dva prsty kratší, ale já doufám, že Krišna je se mnou trošku spokojen. Budu se snažit dále.

Původní článek je zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat