čtvrtek 26. března 2015

Postprodukce v Berlíně

Vyprávění od Jananiváse dáse


Hudební dobrodružství v Berlíně s Kadambou Kánanou Svámím 

Kromě toho, že jsem jel do Berlína, abych se tam setkal s přáteli a užil si to tam, byl účel mé cesty také dokončení nejnovějšího hudebního CD pro mého velmi dobrého přítele a duchovního učitele Kadambu Kánanu Svámího. Naštěstí jsou některá přátelství za hranicemi času a prostoru, a řízením osudu se stalo, že dva členové z mé bývalé kapely také žijí a pracují v Berlíně. Mí přátelé Pete a Simon jsou profesionální hudebníci a experti v nahrávání a produkování hudby. Bylo tedy skvělou příležitostí dokončit CD s jejich hudebními zkušenostmi.

Pete a Simon mají svůj vlastní projekt, který se nazývá Potwhale. Skládají hudbu v rámci žánru, který si sami definovali a pojmenovali ho "Transcendental Space Metal" a byli natolik laskaví, že nás pozvali do svého studia.

Kadamba Kánana Svámí a já jsme vstoupili do jejich studia, abychom vypilovali jeho připravované cédéčko. To potřebuje dobrou předehru, mezihru i dobrou závěrečnou část. Kadamba Kánana Svámí zpíval a Pete hrál na zenový buben. Já jsem potom přidal nějaké nahrávky piána, které připravil Simon.

Pete i Simon oba ukázali, že byli poctěni návštěvou Kadamby Kánany Svámího a samozřejmě to byla čest také pro mě. Byl jsem ohromený jejich služebnickou náladou a tím, jak jsou schopní zůstat nad hmotnými podmínkami, i když pořád musí pracovat s nesouhlasícími hudebníky. Dejte prosím like jejich facebookové stránce, pokud se o jejich hudbu zajímáte.

Měli jsme se skvěle, vše vyšlo docela pěkně a velmi děkujeme Potwhale za jejich podporu, že se tohle všechno mohlo uskutečnit...

Původní text v angličtině a fotogalerie zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat