čtvrtek 2. května 2013

Každý zná „Hare Kršna“


Kadamba Kánana Svámí, 13. dubna 2013, Amsterdam, Holandsko, ŠB 5.1.33

Celý den jsme bombardováni billboardy s reklamou a trvale musíme říkat, „NE!“. Jinak, pokud jste ve vědomí ovce, budete billboardy do určité míry následovat. Je to totiž velice silné. Je to lstivé. Jen naznačující. Nesnaží se to na vás tlačit. Jen nabízí. A navrhuje jednou, navrhuje podruhé, navrhuje posté.

Jako já, když jsem byl u určité letecké společnosti a ta nabízela těm, co mají nalétáno mnoho mil kreditní kartu za velice výhodných podmínek. Víte, viděl jsem tu kreditní kartu na billboardu a vůbec jsem se tím nezabýval, protože už jednu mám. Ale poté, co jsem to viděl stokrát, řekl jsem jeden den svému sekretáři, který se o tyto věci stará, „Možná bychom se na tu kreditní kartu mohli podívat. Víš, je ve skutečnosti docela levná.“ A takhle to funguje. Poprvé si to nekoupíte, podruhé si to nekoupíte, ale posté… Je to ve vašem mozku a tam to stále pracuje a pak to vyjde ven.


Hare Kršna funguje stejným způsobem, pokud to lidem vložíme do hlavy.

Hare Kršna A oni si mohou myslet, „Je to směšné, absurdní.“

Hare Kršna A oni řeknou, „Ne, ne, ne, ne!“

Hare Kršna A znovu, „Neeeee

Ale postupně, po stech pokusech, po tisící, „Hare Kršna

Jó, to já znám, už to znám.“

„Znáte Hare Kršna?

Ale Bože, každý přece zná Hare Kršna!

Původní článek v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat