středa 22. května 2013

Prabhupádův důvěrný nástroj

Kadamba Kánana Svámí, 9. dubna 2013, Pretoria, Jižní Afrika, setkání s žáky

Jayadvaita Maharáj je Prabhupádův důvěrný nástroj. Měl velice důležitou roli jako jeho knižní editor. Knihy, které všichni čteme. Knihy, na kterých závisíme. Knihy, které plně přijímáme. On je ten, kdo dal těmto knihám konečnou podobu. Protože někdy, když se podíváte na přepis nahrávek Prabhupády, někdy je to velice jednoduché. On říká (Jaiadvaita m.), „Ale někdy jen hovoří v kódech a ani nedá úplný překlad, ale jen jeho body.“ A poté z toho editor musí udělat větu. A tak je funkce editora velice důležitá. Pradyumna byl Sanskritský editor a Jayadvaita Maharája byl editor Angličtiny.

A Jayadvaita Maharája mě velice požehnal. Nejvíce mi požehnal tím, že do mě vložil svou důvěru. Vidíte, že když ve vás má někdo víru, pokud si někdo myslí, že můžete udělat věci, o kterých si sami nejste jisti, zda je zvládnete, pak je začnete dělat lépe. Začnete podle toho žít a překvapíte sami sebe. Nikdy jsem si nepomyslel, že to mohu udělat, ale nějakým způsobem do mne vložil svou důvěru a dal mi odpovědnosti, které byly dalece nad mou hlavou, a pomohl mi svým příkladem.

Původní článek v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat