středa 25. listopadu 2015

Kniha to dokáže!

Lidé dychtí být oddanými! Včera ráno jsem šel na procházku a byla tam osoba, která za mnou přišla a stála naproti mně. Ulice byla opravdu přeplněná a tenhle člověk byl ode mě patnáct centimetrů, tváří v tvář. Opravdu hluboce a pronikavě se na mě zadíval. Viděl jsem, že chce být oddaným, protože ve skutečnosti mě rentgenoval. Byl ztracený a hledal odpovědi. Chtěl vědět: "Zná odpovědi? Ví?"

Venku je mnoho takových lidí, kteří se na nás dívají, kteří říkají Hare Krišna a spínají ruce... Kteří se na nás prostě jen dívají a přemýšlí: "Vědí? Mají odpovědi?"

O tom není pochyb! Je zde mnoho lidí, kteří mohou být přesvědčeni. A knihy přivedou lidi. Takto můžeme jít znovu kupředu.

Šrímad Bhágavatam 4.29.55, 23. srpna 2012, Amsterdam, Nizozemsko

Původní text v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat