středa 9. března 2016

Dopis Kadamby Kánany Mahárádže

Drazí vaišnavové, přátelé, má rodino a všichni,

chci vám všem vyjádřit svou vděčnost za vaši laskavost, vaše modlitby a přání všeho dobrého v tomto těžkém období. Je to asi měsíc, co mi byl diagnostikován nádor v konečníku. Během dvou operací byly odstraněny rakovinou postižené oblasti. Nejprve lékaři doporučovali návaznou léčbu chemoterapií a ozařováním. Musím říci, že jsem měl ve své mysli velké potíže odevzdat se takové pekelné léčbě, která může zničit rakovinu, ale také zbytek těla, a rozhodl jsem se to neudělat a místo toho spoléhat na Krišnu a přírodní léčbu. Včera jsem se setkal s lékaři a na závěr tomu dali svá požehnání, za předpokladu, že se podrobím pravidelným kontrolám, což udělám. Samozřejmě je tu riziko, že se rakovina vrátí, jakmile už to jednou začalo, ale necháme to na Krišnovi.

Mezitím cítím velkou úlevu a cítím se blíže svému srdci, když následuji přírodní cestu a investuji do svého vědomí Krišny a jeho sdílení skrze psaní. Nyní potřebuji šest týdnů ke zotavení z operací a jedné další procedury ke zlepšení toku moči.

Poté se mohu snažit pokračovat v "normálním" životě. Mám v plánu to brát s klidem, více naslouchat tělu a méně cestovat, zůstávat déle na jednom místě, následovat zdravotní režim a zaměřit se na psaní.

Nemůžu prostě jen navázat na to, kde jsem přestal. Bude spousta událostí a programů, kterých jsem měl v plánu se účastnit, ale mohu se zúčastnit jen některých a jiných ne. Má to souvislost s mými energetickými hladinami, jejich udržením a necháním je diktovat si, co dělat a co ne. Byl jsem už dříve na ozdravném pobytu, takže mi je to dobře známé.
Prosím, odpusťte mi, pokud nebudu moct být tak dostupný jako předtím. Je snadné nechat se strhnout proudem činností, ale to není to, co potřebuji.

Těším se na setkání s vámi všemi osobně někde v nějakém daném okamžiku. Jste všichni úžasní lidé a já žiji díky vašim modlitbám a laskavosti.

Ještě jednou mockrát děkuji.

Váš přítel a služebník
Kadamba Kánana Svámí

Žádné komentáře:

Okomentovat