pondělí 17. června 2013

Úvaha o mém životě

Kadamba Kánana Svámí, 25. května 2013, Simháčalam, Německo

Někdy, když uvažuji o svém životě, je tam pěkný počet let v Krišna vědomí a je tam také život před tím. Ale při úvahách o svém životě někdy přemýšlím: „Nenaučil jsem se vlastně nic z písem. Ve skutečnosti vše, co jsem se naučil bylo ze života samotného a písma k tomu poskytly významy.“

Takhle to je, život mi poskytnul zkušenosti, které byly intenzivní – někdy sladké a někdy naopak – a podle toho jsem se vytvaroval. Pak mi písma daly náhled, jak s těmito zkušenostmi naložit. Protože tisíc dobrých pokynů dopadalo v mém případě na hluché uši.

Je tolik dobrých pokynů v písmech, ale jak moc  jsme schopni se na základě nich změnit? To je otázka v mé mysli.

Původní článek v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat