sobota 1. června 2013

Nemám rád odříkání


Kadamba Kánana Svámí, 7. dubna 2013, Lenasia, Jižní Afrika, CC Adi 17.22

Možná už jste slyšeli ten příběh, který nám řekl Bhavananda Prabhu, který různými způsoby pomáhal Prabhupádovi . Řekl, že jednoho dne mu Prabhupáda řekl, „Víš, když jsem byl v duchovním světě, jednoho dne přišel Krišna a požádal mě, abych odešel do hmotného světa. A já jsem mu odpověděl. Ó ne! Nemám rád odříkání.“
A Krišna řekl, „To není problém, neboj se. Já všechno zařídím, ty musíš jen psát knihy a já udělám ten zbytek.“

No a to je to, co Krišna řekl… a trošku se to vyvinulo jinak.

Ale díky tomuto pokynu přišel Šríla Prabhupáda do hmotné světa, osvobodit všechny podmíněné duše.

Takže, když hledíme na naše áčárji, kteří jsou na tak naprosto mimořádné úrovni Krišna vědomí – žijí s Krišnou. Dostaneme se tam vůbec někdy? Možná, je to představitelné, protože síla Svatého Jména je velice silná!

Původní článek v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat