úterý 17. března 2020

Krišna nás hravě učí




Jednou jsem dostal mikinu s kapucou, na které bylo napsáno BBT. Nebyla od Bhaktivedanta Book Trust, byla koupená v nějakém karmí obchodě. Ale pomyslel jsem si, "Jen se podívejte, Krišna mi to poslal, protože jsem sankírtan oddaný." Potom jsem dostal čepici a na cedulce uvnitř bylo napsáno VELIKÝ VELIKÝ VESMÍR. "Ano, kážu všude, veliký kazatel!" Zanedlouho jsem tu čepici dal do kapsy té mikiny a někde jsem je nechal a už je nikdy neviděl.
Potom jsem dostal novou čepici a na cedulce měla INQ a já věděl, že to znamená: Is not qualified - není kvalifikovaný. A té jsem se nemohl zbavit, zůstala mi roky a roky, protože mě Krišna nafoukl tím BBT a VELIKÝM VELIKÝM VESMÍREM, ale potom jsem měl INQ navěky a už si budu navždy pamatovat - není kvalifikovaný.

Člověk může v takových věcech vidět Krišnu. Můžeme vidět, že Krišna je s námi, hravě nás učí. Je s námi a nejsme ponecháni samotní.

(Kadamba Kánana Svámí, 4.června 2012, Leicester, Anglie, Šrímad Bhágavatam 1.2.7)


Odkaz na přepis v angličtině je zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat