pátek 26. prosince 2014

Když je méně více

Pokročilými se stanou ti oddaní, kteří jsou jednodušší. Šríla Prabhupáda řekl, že vědomí Krišny je tak jednoduché, že ho člověk prostě může minout. Toto je velmi pěkný bod, protože my se musíme stát velice jednoduchými tím, že se vzdáme svého falešného ega a svého falešného ztotožňování. Falešné ego je to, co přidáváme ke své identitě, něco vnějšího. Postupně se všechny tyto věci stanou naší součástí. "Já jsem tohle. Já jsem své tělo, své vlastnictví, svůj diplom. Nejsem obyčejná osoba, ve skutečnosti jsem velmi vzdělaný..." Ztotožňujeme se s vnějšími věcmi v tomto světě a poté je přičítáme ke své slávě. Je řečeno, že člověk se musí vzdát všech hmotných označení - jedině tak se může oprostit od znečištění.

ČČ Ádi-líla 7.83, 22. června 2012, Česká republika

Původní text v angličtině zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat