čtvrtek 9. prosince 2021

Krišnova rodina

Krišnův plán se v našem životě rozvíjí a mi mu to musíme dovolit. Časem se náš osud staně zjevným a začneme vidět Krišnův plán. Všichni jsme v jednom smyslu Krišnovi příbuzní, teď když jsme součástí Ačjuta-gotry. Ačjuta-gotra je nepoklesávající rodová linie. Předtím, než jsem přišel do vědomí Krišny, jsem šel do Gayi a přebýval jsem v dharmašale. Manažer se mě zeptal, "Jaká je tvoje gotra?(rodová linie)?" Řekl jsem, "No, v mojí zemi takové věci moc nemáme." Manažer tedy řekl, "Ok, napiš džat." Považovali mě za domorodce! Ale teď se věci změnily a už vím, že jsem součástí Ačjuta-gotry. Šríla Prabhupáda vysvětloval, že jsme v Krišnově rodině. To je nejlepší rodová linie, ve které můžeme být. Existuje spousta rodových linií pocházejících od různých bráhmanů - Parášara-gotra, Gautama-gotra. Ze všech je nejlepší Ačjuta-gotra!

 

(Kadamba Kánana Svámí, 14.listopadu 2018, Kusum Sarovar, Govardhan, Indie, Parikrama 2018)

 

Odkaz na přepis v angličtině je zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat