pondělí 6. ledna 2020

Odevzdejte se teď!


Do našich životů musíme přinést nějaké dobro a musíme investovat do rána. Vstávat brzy a mít silný ranní program. Zpívat dobrou japu. Více číst ze Šrímad Bhágavatamu. Ponořit se a to vyžene tuto kvalitu vášně a nevědomosti, které nás stále někdy zatěžují a činí nám obtíže v následování pravidel a usměrnění vědomí Krišny. To je potvrzeno ve Šrímad Bhágavatamu: tada rajas-tamo-bhavah kama-lobhadayas ca ye ceta etair anaviddham sthitam sattve prasidati (Srimad Bhagavatam 1.2.19)
Takto - jak se v srdci usazuje láskyplná oddaná služba, vlivy kvalit vášně a nevědomosti zmizí a my budeme schopni následovat vědomí Krišny. Ale je to také věc rozhodnutí. To rozhodnutí můžeme udělat hned teď. Můžeme se rozhodnout, že budeme následovat čtyři regulativní principy už teď a nedovolíme si už dostat se mimo ně. To je naše volba. Ten čas je teď! Odevzdejte se teď! Hned teď! ne zítra, "Od zítřka budu čistým oddaným." Ne, snažte se být čistým oddaným právě teď! Pokud se nyní budeme snažit být čistým oddaným, budeme čistí. A den za dnem budeme čistší. Takže se odevzdejte teď, to je celé! 

(Kadamba Kánana Svámí, 28.května 2019, Ljubljana, Slovinsko, Šrímad Bhágavatam 6.11.25)


Odkaz na přepis v angličtině najdete zde.

 

1 komentář:

  1. Chtěl bych využít této příležitosti k poděkování kouzlu, který se jmenoval Dr. Ajayi, protože pomohl obnovit mír v mém rozbitém manželství, poznávám o něm prostřednictvím přítele, který pomohl s šťastnými čísly vyhrát velké v loterii. Nechci jít do podrobností, ale co vás bude zajímat, je to, že Dr. Ajayi je opravdový duchovní člověk, protože jsem hledal pomoc z různých zdrojů, ale nic se nestalo, dokud mě můj přítel neobjevil, kontaktoval jsem ho ohledně svých přerušil manželství a vysvětlil mu všechno, řekl mi, co je třeba udělat, čehož jsem vyhověl, a dnes jsem šťastným mužem v manželství, moje žena se vrátila domů a řekla, že už nechce rozvod a díky Dr. Ajayim je těhotná s chlapečkem a moje finanční sochy se zlepšily. Pokud potřebujete pomoc s jakýmkoli problémem, obraťte se na velkého kouzelníka Dr Ajayiho na e-mail: drajayi1990@gmail.com nebo Whatsapp: +2347084887094 je 100% zaručena. můžete také kontaktovat další kouzlo.



    * Kouzlo manželství

    * Kouzlo propagace práce

    * šťastná čísla pro loterii

    * Kouzelné pero na zkoušky

    Kulka kouzla oblečení

    * Vyhrajte jakýkoli soudní spor

    * Ochranné kouzlo

    * kouzlo prosperity

    atd....



    Nebuďte stydliví, kontaktujte ho a opravte své problémy během několika dnů od duchovního zásahu.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com

    Whatsapp: +2347084887094

    OdpovědětVymazat