čtvrtek 30. ledna 2020

Krišna je zdrojem všech příležitostí

Argumentujeme, že je duchovní život složitý. Vždy si najdeme důvod říct, že je těžký. Je těžký, protože jsem moc mladý. Je těžký, protože musím studovat. Je těžký, protože musím pracovat. Je těžký, protože jsem ženatý. Je těžký, protože nejsem ženatý. Je těžký, protože musím vařit. Je těžký, protože máme dům (angl. house). Je těžký, protože máme myš (angl. mouse)! (smích) Nacházíme tolik důvodů, aby duchovní život a vědomí Krišny zněly složitě, a pak tu výmluvu nafoukneme. Děláme jí větší a větší a větší, až máme nakonec opravdu velikou výmluvu, proč nemůžeme praktikovat vědomí Krišny. "Co mohu dělat? To jsou mé okolnosti, které ztěžují duchovní život."
Tato tendence v nás je. Můžeme vidět, že naše mysl dává do popoředí tyto argumenty, kvůli kterým se zdá duchovní život těžký, ale tomu musíme říct ne! Ne! Protože Krišna je zdrojem všech příležitostí, proto nám vše umožňuje. To jsme viděli ve Šrílovi Prabhupádovi. Navzdory všemu dojel do New Yorku, když mu bylo 70. Já se tomu věku blížím, ale i teď když mám jet do New Yorku, přemýšlím, "Ach, zapomeňte na to! Ne do New Yorku!" Ale Prabhupáda jel sám a zvládl to. Vlastností Prabhupády, kterou můžeme oceňovat, je že nikdy nepromarnil příležitost. Kdykoli se objevila nějaká příležitost, pokusil se. V angličtině se říká, že nenechal žádný kámen neotočený.
Zkusil každou příležitost. Například když byl v Chicagu na letišti O’Hare International Airport, řekl oddaným, ať se zeptají, jestli by se mohlo přejmenovat na letiště O’Hare Krsna Airport (smích).  Oddaní řekli, "Ó, Prabhupádo, to je vážně dobrý vtip!" Ale Prabhupáda nežertoval! Vidíme, že zkusil cokoli. Yare dekha, tare kaha krsna-upadesa amara ajnana guru hana tara ei desa (Čaitanja Čaritamrta Madhya-líla 7.128). Když kohokoli potkáte, poučte ho o Krišna-upadeša. To je skutečně ten klíč!


(Kadamba Kánana Svámí, 28.května 2019, Ljubljana, Slovinsko, Šrímad Bhágavatam 6.11.25)


Odkaz na přepis v angličtině je zde.



1 komentář:

  1. Chtěl bych využít této příležitosti k poděkování kouzlu, který se jmenoval Dr. Ajayi, protože pomohl obnovit mír v mém rozbitém manželství, poznávám o něm prostřednictvím přítele, který pomohl s šťastnými čísly vyhrát velké v loterii. Nechci jít do podrobností, ale co vás bude zajímat, je to, že Dr. Ajayi je opravdový duchovní člověk, protože jsem hledal pomoc z různých zdrojů, ale nic se nestalo, dokud mě můj přítel neobjevil, kontaktoval jsem ho ohledně svých přerušil manželství a vysvětlil mu všechno, řekl mi, co je třeba udělat, čehož jsem vyhověl, a dnes jsem šťastným mužem v manželství, moje žena se vrátila domů a řekla, že už nechce rozvod a díky Dr. Ajayim je těhotná s chlapečkem a moje finanční sochy se zlepšily. Pokud potřebujete pomoc s jakýmkoli problémem, obraťte se na velkého kouzelníka Dr Ajayiho na e-mail: drajayi1990@gmail.com nebo Whatsapp: +2347084887094 je 100% zaručena. můžete také kontaktovat další kouzlo.



    * Kouzlo manželství

    * Kouzlo propagace práce

    * šťastná čísla pro loterii

    * Kouzelné pero na zkoušky

    Kulka kouzla oblečení

    * Vyhrajte jakýkoli soudní spor

    * Ochranné kouzlo

    * kouzlo prosperity

    atd....



    Nebuďte stydliví, kontaktujte ho a opravte své problémy během několika dnů od duchovního zásahu.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com

    Whatsapp: +2347084887094

    OdpovědětVymazat