neděle 19. ledna 2020

Oddaná služba bez kompromisu


Otázka: Zmínil jste, že jste nesouhlasil se svým otcem, který říkal, že život je kompromis. Někdy není vždy jasné, co je kompromis a co ne. Co je kompromis a co kompromis není?

Ano, nemusí to být vždy zřejmé. Ale v mém vyprávění jsem zdůraznil, že zásadní je snažit se dosáhnout ideálu. To neznamená, že v životě jen tvrdohlavě jdeme jedním směrem a nic nás nezastaví.
Někdy musíme naše plány uzpůsobit, ale neměli bychom uzpůsobovat náš ideál. Naším ideálem stále je stát se čistými oddanými, následovníky Krišny a Prabhupády. Toho se nikdy pro nic nevzdáme. Musel jsem dočasně opustit Vrindávan, ačkoli jsem tam chtěl zůstat po zbytek svého života. Zlomilo mi to srdce, ale co se dalo dělat - musel jsem!
Někdo může říct,"No tak, nemusel jsi dělat kompromis. Měl jsi se jen spolehnout na Krišnu. On by tě ochránil." Ano, ale taky jsme musel použít hlavu a a říct, "Ať se věci na chvíli zklidní," což jsem udělal. Člověk by neměl dělat kompromis ohledně svého odevzdání v čisté oddané službě.  
 
(Kadamba Kánana Svámí, 4.března 2017, Spojené království, Pandava Sena Event – The Real Adventure)


Odkaz na přepis v angličtině najdete zde.

9 komentářů:

  1. Chtěl bych využít této příležitosti k poděkování kouzlu, který se jmenoval Dr. Ajayi, protože pomohl obnovit mír v mém rozbitém manželství, poznávám o něm prostřednictvím přítele, který pomohl s šťastnými čísly vyhrát velké v loterii. Nechci jít do podrobností, ale co vás bude zajímat, je to, že Dr. Ajayi je opravdový duchovní člověk, protože jsem hledal pomoc z různých zdrojů, ale nic se nestalo, dokud mě můj přítel neobjevil, kontaktoval jsem ho ohledně svých přerušil manželství a vysvětlil mu všechno, řekl mi, co je třeba udělat, čehož jsem vyhověl, a dnes jsem šťastným mužem v manželství, moje žena se vrátila domů a řekla, že už nechce rozvod a díky Dr. Ajayim je těhotná s chlapečkem a moje finanční sochy se zlepšily. Pokud potřebujete pomoc s jakýmkoli problémem, obraťte se na velkého kouzelníka Dr Ajayiho na e-mail: drajayi1990@gmail.com nebo Whatsapp: +2347084887094 je 100% zaručena. můžete také kontaktovat další kouzlo.



    * Kouzlo manželství

    * Kouzlo propagace práce

    * šťastná čísla pro loterii

    * Kouzelné pero na zkoušky

    Kulka kouzla oblečení

    * Vyhrajte jakýkoli soudní spor

    * Ochranné kouzlo

    * kouzlo prosperity

    atd....



    Nebuďte stydliví, kontaktujte ho a opravte své problémy během několika dnů od duchovního zásahu.

    E-mail: drajayi1990@gmail.com

    Whatsapp: +2347084887094

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. How I Got My Ex Husband Back………..I am Karen Michael by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after\(5) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address drpatrickspellcaster@gmail.com I helped a woman to get back her husband and I gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me bring him back to me and after 2 days that i will have my husband back. I believed him and today I am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back. because I am now happy with my husband. Thanks for Dr. Patrick. His email: drpatrickspellcaster@gmail.com or his phone number: +1 662 493 2087.





      How I Got My Ex Husband Back………..I am Karen Michael by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after\(5) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address drpatrickspellcaster@gmail.com I helped a woman to get back her husband and I gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me bring him back to me and after 2 days that i will have my husband back. I believed him and today I am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back. because I am now happy with my husband. Thanks for Dr. Patrick. His email: drpatrickspellcaster@gmail.com or his phone number: +1 662 493 2087.

      Vymazat
  2. Jste tady a potřebujete pomoc Zachraňte svůj vztah a získejte zpět svého bývalého milence! kontakt: drogalad02@gmail.com je určitě jedním z nejlepších kouzelníků online a jeho výsledkem je 100% záruka.
    Po 10 letech manželství jsme byli s manželem v jedné nebo druhé hádce, dokud mě nakonec neopustil a odstěhoval se k jiné ženě. Cítil jsem, že můj život skončil a moje děti si myslely, že už svého otce nikdy neuvidí. Snažila jsem se být silná jen pro děti, ale nedokázala jsem ovládat bolesti, které trápí mé srdce, mé srdce bylo plné bolestí a bolestí, protože jsem byla opravdu zamilovaná do svého manžela. Každý den a noc na něj myslím a vždy si přeji, aby se ke mně vrátil, byl jsem opravdu naštvaný a potřeboval jsem pomoc, tak jsem hledal pomoc online a narazil jsem na web, který navrhl, že Dr.Ogala může pomoci dostat se zpět rychle. Cítil jsem tedy, že bych ho měl zkusit. Kontaktoval jsem ho a on mi řekl, co mám dělat, a udělal jsem to, pak pro mě udělal kouzlo lásky. O 21 hodin později mi můj manžel opravdu zavolal a řekl mi, že mu tolik chybí mi a dětem, tak úžasný !! Tak se toho dne vrátil se spoustou lásky a radosti a omluvil se za svou chybu a za bolest, kterou způsobil mně i dětem. Pak od toho dne bylo naše manželství nyní silnější než před tím. Všechno díky Dr. Ogale je tak mocný a rozhodl jsem se podělit se o svůj příběh tady na internetu, že Dr.Ogala je skutečný a mocný, za kterého se budu vždy modlit žít dlouho, aby pomohl svým dětem v době potíží, pokud jste tady a potřebujete svého Ex zpět nebo svého manžela, obraťte se nyní na toto mocné sesilatelství kouzel. Tady je jeho kontakt WhatsApp: +2347049668119, e-mail: drodalad02@gmail.com, už neplač

    OdpovědětVymazat
  3. How I Got My Ex Husband Back………..I am Karen Michael by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my husband after\(5) years of marriage just because another woman had a spell on him and he left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address drpatrickspellcaster@gmail.com I helped a woman to get back her husband and I gave him a reply to his address and he told me that a woman had a spell on my husband and he told me that he will help me bring him back to me and after 2 days that i will have my husband back. I believed him and today I am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back. because I am now happy with my husband. Thanks for Dr. Patrick. His email: drpatrickspellcaster@gmail.com or his phone number: +1 662 493 2087.

    OdpovědětVymazat
  4. GET YOUR EX LOVER BACK.VIA: dromokpo@gmail.com

    This is my testimony of life that I will tell everyone. I have been married for 25 years Another woman had a spell to get away my lover from me, My husband left me and the children and we suffered for 2 years until I saw post about where this man Dr Omokpo has helped so many people recover their broken marriages and relationships to get their ex lovers back.
    I decided to send him a message about my broken marriage and family, about how my husband left me and for him to help me bring back my loving husband home. This great man told me what to do and I followed him as he instructed. After 48 hours, as he told me, I saw a car enter the compound. I was shocked when I saw my husband. As I share my testimony with you my husband came back to me and the kids and that's why I'm so happy to introduce you all to meet this great man for solutions to your problems and bring your lover back to you and mend your broken marriage and relationship restored back to happiness as you wished. Contact this great man via: dromokpo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. RYCHLÁ A SNADNÁ PUJCKA
    Dobrý den, jsem člověk, který nabízí mezinárodní půjčky. Pokud máte kapitál používaný k poskytování krátkodobých a dlouhodobých půjček mezi jednotlivci, od 2 000 EUR do 19 500 000 EUR pro každého vážného člověka ve skutečné nouzi, je úroková sazba 3 % ročně. Poskytuji půjčku. Jsem k dispozici pro setkání se zákazníky do 3 dnů od obdržení formuláře žádosti. Nikdo nezůstal. Kontaktujte moji emailovou adresu: romansobotka221@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. seriózní nabídka půjčky
    Fyzickým osobám z České republiky, Slovenska a celého světa Nabízím půjčky od 2 000 do 90 000 000 EUR všem lidem schopným splácet s úrokovou sazbou 3 % až 2 % ročně. Podle požadovaného množství. Dělám to v oboru - Finanční půjčka - Půjčka na nemovitost - Investiční půjčka - Půjčka na auto - Konsolidační dluh - Půjčka do výplaty - Osobní půjčka - Nacházíte se ve složce Kontaktujte mě, pokud si potřebujete půjčit E-mail: naglmartin11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Greetings to everyone reading this testimony,am here to
    testify of a great man who was able to cure me permanently from herpes
    Disease just with his herbal medicine,i have been herpes Positive for 5
    years before i came across Dr voodoo Email on the internet on how he has
    been using his herbal medicine to treat and cure patients from different
    virus, so i contacted him and i explain to him concerning my problem, i
    followed up with the instructions he gave me and he urge me to have faith
    in his words that he was going to restore my health back, after some couple
    of days Dr voodoo sent me some medicine which he gave me prescription on
    how to take for 2 weeks, to make the long story short, I have been
    confirmed Negative from my recent test in the hospital, just within 2 weeks
    Dr voodoo was able to make me healthy and see reasons to live again, though
    science says there is no cure, i believe God has sent this great man to
    save people, you can all contact him for his medicine, he has presently
    been treating diseases like,CANCER,BLOOD DISEASE,DIABETES,HIV,TYPHOID, and
    many others, you can contact this man on voodoospelltemple66@gmail.com.or
    add him on whatsApp +2348140120719, God Bless you sir!

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, právě jsem dostal půjčku od pana Gala Pavol, po mnoha neúspěšných pokusech získat půjčku jsem viděl příspěvek ženy o tom, jak získala půjčku od pana Gala Pavol, rozhodl jsem se ho kontaktovat, poslal jsem mu e-mail a on odpověděl Řekl, jak to funguje s půjčkou, po dokončení procesu jsem byl tak šokován, když jsem bez problémů dostal na účet půjčku 350 000,00 Kč. Pro vaši půjčku je nejlepší ho kontaktovat: galapavol547@gmail.com

    OdpovědětVymazat