úterý 15. listopadu 2011

Uslyší Krišna mé modlitby?

Pouze pyšný člověk si myslí, že může přistoupit k Nejvyššímu Pánu přímo. Pokorný člověk chápe: „Kdo jsem? Jsem tak znečištěný všemi neřestmi světa – chtíčem, chamtivostí, hněvem a závistí. Všechny tyto vlastnosti ve mně jsou. Kdo jsem, abych šel před Nejvyššího Pána? Proto budu sloužit Jeho oddaným, kteří jsou velice čistí a plně odevzdáni Jeho potěšení. Pokud oni se budou k Pánu za mě modlit, pak mi Pán zajisté prokáže Svá požehnání! Uslyší mou modlitbu? Nevím. Možná když jí uslyší, tak odpoví mi, kvůli tomu, co všechno jsem udělal?“
Každý zná pravdu sám o sobě – ano ví to, protože my všichni víme o našich nedostatcích. Proto je celkem přirozené obrátit se na oddané Pána, kteří dávají svůj život službě Pánu, a pak tyto oddané tak či onak potěšit. A když je nějakým způsobem potěšíme, pak se určitě budou modlit a přivolají Pánovo požehnání.
Pán řekne: „Ach oni tak pěkně potěšili Mé oddané!“ Pak my Pán určitě dá Svá požehnání! Takže toto je cesta, jak skutečně získat požehnání Pána službou Jeho oddaným.

Žádné komentáře:

Okomentovat