pondělí 21. května 2012

Šetnáct kol


Oddaní, kteří stále nějak váhají „Víš co, já to prostě nezvládnu!“ Ti nedělají moc velký pokrok. Dokonce i ti, kteří mají se zpíváním těžkosti. Dobrá, nejsme netolerantní, takže to můžeme tolerovat. Může být obtížné okamžitě jít na šestnáct kol, ale musíme se tam dostat. Člověk nemůže zůstat jenom na osmi kolech – pardon, prostě to není dost dobré. Osm kol znamená další zrození, osm znamená zmeškat loď, osm znamená promiňte, ale necháme vás tady. Po nějakou dobu je osm kol v pořádku, samozřejmě abychom se zahřáli a dostali se tam, ale šestnáct kol je nejlepší číslo. Prabhupáda to snížil, protože je to číslo pro návrat zpátky k Bohu. S minimem šestnácti kol můžeme jít zpátky k Bohu.

Tak co mohu říct? Mám pro každého krabici s kapesníčky. Mám pochopení. Nedržím za ruku, ale přesto mám velké pochopení. Vím jaké to je, být konfrontován se slabostí. Sám jsem to na sobě zažil, že je tady slabost a také cítím, že s ní musím bojovat – není to automatické!    

Kadamba Kánana Svámí, Rádhadéš, duben 2012

odkaz na přepis v angličtině je zde

Žádné komentáře:

Okomentovat