neděle 20. února 2011

Za to ručím

Pátý přestupek je myslet si, že sláva zpívání Hare Krišna je výplod představivosti. Znamená to, že nevěříme, že to bude fungovat. Myslíme si já jsem tak pokleslý, na mě to nebude fungovat. Ne – Krišna je mocnější než cokoli jiného Ano, ale já mám velice špatného Ráhua v horoskopu, velice špatného Ráhua. A Prabhupád říká: „Krišna může vykopnout milióny Ráhuů.“ Jen tak, jedním kopem milióny Ráhuů pryč. Takže se nemusíme bát. Krišna nás ochrání a dá nám všechno. Takže úspěch tohoto procesu, pokud jednoduše vezmeme vážně toto zpívání Hare Krišna, tak úspěch je zaručen. Šríla Prabhupád v Portlandu na přednášce řekl, „Pokud věrně následujete čtyři usměrňující zásady a zpíváte šestnáct kol, pak půjdete zpátky k Bohu.“ A pak řekl „Za to ručím. Za to ručím. Za to ručím.“ Třikrát to řekl...

(3. 8. 2010, zasvěcení)

Žádné komentáře:

Okomentovat