úterý 15. června 2010

Oddaný je vděčný

Oddaný je vděčný. A protože jsme vděční, jsme spokojení. Protože si uvědomujeme, kolik mi toho Krišna už dal, kolik milosti mi Krišna dal, jak ke mně byl laskavý. Proto mám takové štěstí, jsem tak šťastlivý, kolik milosti mi Krišna dal. Proto je oddaný spokojený. Ale jak málo jsem já udělal pro Krišnu! Jak málo jsem udělal, prakticky nic. Musím se nějakým způsobem snažit a zlepšit a udělat pro Krišnu víc, víc. Musím zpívat pro Jeho potěšení, musím zpívat lépe. Musím Mu tolika způsoby sloužit. Ale první je vděčnost, jsme vděční. Když jsme vděční, pak jsme automaticky spokojení. Ale pokud nejsme vděční, tak nebudeme nikdy spokojení. Kolik milosti jsme dostali! Představte si, kolik milosti! Spousta důvodů, proč být spokojení...

Žádné komentáře:

Okomentovat