pátek 16. dubna 2010

Kulturní program pro GuruMaharáje

Hare Krišna drazí oddaní
Prosím přijměte moje uctivé poklony.

Tento rok se bude kulturní program konat den před Vyasapujou tzn. už ve wtředu 28. dubna, což je dobře neboť bude více času a méně stresu. Rád bych povzbudil všechny, kdo by chtěli přispět a obohatit kulturní program svým vystoupením.

Zároveň bych rád požádal všechny oddané, kteří připravují nějaké vystoupení, aby mě co nejdříve kontaktovali abychom mohli naplánovat pěkný, plynulý a příjemný kulturní program.

Prosím napište mi na adresu paramakaruna.kks@gmail.com a pošlete mi základní informace o vašem plánovaném vystoupení.

1) Stručný popis vystoupení

2) Jak bude vystoupení přibližně dlouhé

3) Cokoliv budete pro vystoupení potřebovat a nemůžete to přivézt s sebou. Můžu leccos zařídit a sehnat, ale jen když mi to dáte včas vědět.

Jestli by byl někdo z vás inspirovaný dělat moderátora kulturního programu (nikoli Vyasapuji samotné) bude to velice vítaná pomoc. Znalost angličtiny je pochopitelně podmínkou :)

Přesný čas začátku kulturního programu je ještě v jednání, ale počítáme, že by to mohlo začít v 17:00. Pozdější začátek by byl problém, protože počítáme, že to vezme tak 3 hodiny a všichni (především však Guru Maharaj) chtějí jít brzo spát před festivalem.

S jakoukoliv otázkou ohledně kulturního programu se můžete obrátit přímo na mě.

Děkuji mnohokrát
Váš služebník
Parama Karuna Dás

Žádné komentáře:

Okomentovat