pondělí 14. srpna 2023

Pohroužení ācārjů

Podívejte se na Haridāse Ṭhākura - každý den zpíval 300 000 jmen - jaké pohroužení! Podívejte se na Śrīlu Bhaktivinoda Ṭhākura, který následoval slib za určité období odzpívat bilión jmen! Ten stejný růženec potom dal svému synovi, Śrīlovi Bhaktisiddhāntovi Sarasvatīmu Ṭhākurovi, který také zpíval bilión jmen. Kdo jsou tito ācārjové, že jsou tak pohrouženi do duchovní sféry?
A kde jsme my..? Dělá nám obtíže odzpívat pár kol, ale všichni tito velci ācārjové nám dali naději v milost Pána Čaitanji
 

(Kadamba Kánana Svámí, z knihy Kīrtanīyaḥ Sadā Hariḥ)

1 komentář:

  1. Ahoj, jmenuji se Nira. Byl jsem ve vztahu s Andersonem roky, ale rozešel se se mnou. Snažil jsem se, co jsem mohl, abych ho dostal zpět, ale bylo to marné. Opravdu jsem ho chtěla zpátky kvůli lásce, kterou k němu chovám. O všechno jsem ho prosil, sliboval, ale odmítl. Vysvětlil jsem svůj problém své přítelkyni a ona mi navrhla, abych se obrátil na sesilatele kouzel, který by mi mohl pomoci seslat kouzlo a přivést ho zpět. Přestože jsem na kouzla nikdy nevěřil, nezbylo mi nic jiného, než to zkusit. Tak jsem poslal e-mail sesilateli kouzel a on mě ujistil, že do tří dnů bude vše v pořádku a můj bývalý se mi vrátí. Kupodivu se to stalo druhý den kolem 16. hodiny. Můj bývalý mi zavolal, za všechno se omluvil a řekl, že mě chce zpátky, protože mě tak miluje. Byla jsem tak šťastná a vrátila se k němu. Začali jsme spolu zase šťastně žít. Slíbil jsem každému, koho znám, kdo má problém se vztahem, že ho odkážu na jediného skutečného a mocného kouzelníka, který mi pomohl s mým problémem. Pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na babawalewiseman01@gmail.com. Nabízí různé druhy kouzel, včetně milostných kouzel, kouzel ztracené lásky, rozvodových, manželských, svazujících, zlomových, vyhoštění milované osoby z minulosti, povyšovacích kouzel, ukojovacích kouzel a léku na jakékoli nemoci, kterými trpíte. Kontaktujte ho pro trvalé řešení jakéhokoli problému, který byste mohli mít.
    přes babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551

    OdpovědětVymazat