úterý 7. března 2017

Dychtivý po požehnání

Krátce před tím, než jsem přišel na tuto přednášku, jsem potkal Gurukripu Prabhu, který mi řekl: „Odcházím poslouchat tu lekci z rádia,“ aby na mě tak nějak vyvinul tlak. A já to oceňuji. Když si Šríla Prabhupáda přál postavit tento Krišna-Balaráma chrám, byl to právě Gurukripa Prabhu, jenž řekl: „Nebojte se, Prabhupádo, já ty peníze na to obstarám.“ A v těch dnech nebylo jednoduché nasbírat peníze do fondů, protože hnutí Hare Krišna ještě nebylo slavné. V Indii nebylo moc lidí, co by znali toto hnutí, přijímali jej a byli připraveni něco darovat. Byla těžká práce nasbírat dost financí na stavbu tohoto chrámu, kde si my nyní pěkně sedíme - díky milosti Gurukripy, který se zhostil této služby, protože si přál získat guru-kripá (milost a požehnání gurua). On byl vždy velice nadšený získat guru-kripa. A to je důvodem, proč tu dnes stojí tento chrám tak, jak tu je. Musíme být nějakým způsobem inspirovaní sloužit Šrílovi Prabhupádovi s velkým nadšením.

Kadamba Kánana Svámí, 12 prosince 2016, Vrindávan, Indie, ŠB 6.18.1-8


Z angličtiny kksblog.com přeložil Madhu Pandit dás

Žádné komentáře:

Okomentovat